Wednesday, May 14, 2014

Blue Blue

ブルーを入れてみました。
両サイドに、羽根のように。

碧しか身につけない、砂漠の民がいます。
昔から、強く憧れて、ブルーに惹かれます。

最近観た映画は偶然にも、どれも「blue」がタイトルに入っていました。
そういう気分なのでしょうか、それとも少し、クールダウンした方がいいというサインなのでしょうか。

毎夜、家の近くまで帰ってくると、蒼い夜気に茉莉花が甘く薫っています。
芳香は私の気持ちを落ち着かせてくれるので、私は金剛石の輝く碧い天を見上げます。
そうしたら、今をあまり心配しなくってもいいのかなという気になるのです。


I added blue on my hair.
Like a pair of wings on the sides.

There is a certain nomad only put on blue clothes.
I've been longing for them for a long time and that's why blue captures my heart.

All the movies I saw recently happendly had "blue" in thier titles. 
I wonder if I've been feeling blue, or it's a sign for me to cool down for a bit.

Every night when I come near around my house, I smell sweet jasmin in dark blue night air.
It makes me feel calm and I look up the azure heaven with sparkling diamonds.
Then I feel like I don't need to worry too much about the present.


No comments:

Post a Comment