Sunday, May 04, 2014

A short note 1

お休みの最初の日、ジャイロキネシス・トレーナーのさちちゃんと、レッスンの交換をしました。
私の友人のタソちゃんが、私たちの一種情熱的な勉強会に付き合ってくれました。

さちちゃんは、60分のジャイロキネシス、私は75分のピラティスを指導。
私にとっては初めてのジャイロキネシスだったので、喜ばしい発見でした。

夜は、さちちゃんの弟さんがやっている海鮮専門の居酒屋さんへお邪魔しました。
申し訳ないくらい安くして下さって、いくらお礼しても足りないほど。
どのお料理もとても美味しかったです。
その後3人で珈琲を飲みにカフェバーへ。お喋りを続けました。

タソちゃんとの久しぶりの近況報告、嬉しかったです。
2人ともありがとう。1日を一緒に過ごせてよかった。


On the very first day of  a short holiday, I had a lesson exchange session with a Gyrokinesis trainer Sachiko.
My little fried Taso kindly joined our sort of enthusiastic study session.

Sachi gave us 60 minutes Gyrokinesis lesson, and I gave them 75 minutes Pilates lesson.
It was a delightful discovery for me as it's my very first Gyrokinesis lesson.

We went to Sachiko's brother's restraint bar specializes in seafood dishes in the evening.
He gave us a hugely generous discount. I can't thank him enough.
Every single dish was great.
Three of us went to a café bar for coffee and continued our chat.

It's nice to catch up with Taso.
Thank you girls, I was so happy to spend a day with you two.


No comments:

Post a Comment