Friday, October 28, 2011

in the woods

先日、絵の注文を受けました。
なぜかいつも使い慣れている画材ではなく、油絵の具を手にとって描き始めました。
油絵の具を使ったのはこれまで数回ほどで、キャンバスの下地作りの知識さえないままに製作しました。

思ったよりも扱いやすく、楽しみながら描くことができました。
何事も経験ですね。

秋が深まり、朝夕はぴりりと冷え込む日々ですが、私は生姜を効かせたチャイでなんとか頑張っています。

appologie for the bad quality of the photo.
荒い画像でごめんなさい。

I received an order of a paint the other day.
Somehow I took oil paint which I'm not used to, and started painting.
I only have little experience on oil paint, and naturally I started without having enough knowledge of making foundation on canvas.

However, it was easier to handle than I thought, and enjoyed painting.
We learn from experience.

Autumn is progressing and I feel chilly in the morning and the evening, but I'm haging on with spicy ginger chai.

No comments:

Post a Comment