Thursday, November 28, 2013

glow in the morning sky


こんにちは、Gingerです。

私がピラティスを始めたのは、私が生きること全体をアート表現の土台と捉えて、その中で行う創作の質を上げるためでした。
良き師にめぐり会えたおかげで、『伝えたい、教えたい』という気持ちが芽生え、今は実際にピラティスを教えています。

先日、その師匠から思いがけず嬉しいお話を頂き、インストラクターとして、また表現者としてステップ・アップできるチャンスを頂いたので、『私でいいのか?』という気持ちもありましたが、何よりもやってみたいという気持ちの方が勝り、思い切り飛び込んでみようと思いました。

何事も、情熱と、続けていく力、これらがなくなったらそこで成長が止まってしまいますね。
自分のスピードで、丁寧に、続けて行くつもりです。


Hello, it's Ginger.

The reason I started Pilates was that I wanted to enhance my art works which are based on my daily activities.
However, I met my respectable master and I started to think that I wanted to pass Pilates on to others. And now I'm teaching Pilates.

The other day, my master gave me a great opportunity to take one step forward as a Pilates instructor and an artist. I thought about if I was the right person to take the job or not, but I wanted to take the job more than worrying about it. So I decided to grab the chance.

Whatever you do, if you lose your passion and a will to keep learning, your progress stops there.
I will keep learning with all my heart, at my own pace.