Thursday, December 29, 2011

A message from my friend

まったく瞬く間も無く、気づけばもう新年は目の前です。
ただ、新しい日が来ると言うだけのことですが、なんとなく心が焦るのはどうしてなのでしょう?
日々、努力を重ねながらも、時には疲れてそういうことが面倒になったり、ちょっとしたことで吹けば飛ぶようなはかない自信さえ無くして落ち込んだり。
それでも毎日の小さな出来事に真摯に向かうことに意味があると思うのです。

昨日、私の素敵な友人からとてもあたたかいメッセージをもらい、涙が出そうなほど嬉しい気持ちでいっぱいになりました。
ありがとう、シャーディ。
これからも、私は私らしく行こうと思います。


Be yourself!
自分らしくあれ!

The new year is coming in the blink of an eye.
It's only just another new day, but why my heart is feeling restless?
Each day, I do my best, but every now and then I feel too tired to try and feel lazy for making an effort or trivial things shatter my almost-non-existence-confidence in pieces and depression attacks me; still, I believe that facing to every tiny dairy event sincerely has a meaning to me.

Yesterday, one of my good friend gave me a warm message which made me almost cry with happiness.
Thank you, Shadé.
I think I won't stop being myself.

No comments:

Post a Comment